Klachten
We doen er alles aan om klachten te voorkomen en krijgen ze gelukkig heel erg weinig. Iedere klacht die we ontvangen wordt zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen, in behandeling genomen en indien mogelijk opgelost. We houden je altijd op de hoogte van de voortgang van de afhandeling. Klachten kunnen per telefoon of e-mail doorgegeven worden.
Garantie
Wij staan voor onze kwaliteit en houden ons aan de wettelijke garantie. De lengte hiervan is in de Nederlandse wet niet gedefinieerd, de wet gaat uit van een normale levensduur bij normaal gebruik. Hout is een natuurlijk product wat onderhoud nodig heeft. Wanneer een product buiten staat dan zal het regelmatig opnieuw geverfd moeten worden. Ook kan hout onder invloed van de luchtvochtigheid kromtrekken. Wij gaan er van uit dat onze klanten dat begrijpen en daarnaar handelen. Wanneer een product toch, ondanks goed onderhoud en normaal gebruik, kapot gaat of anderszins niet voldoet aan je verwachtingen neem dan contact met ons op zodat we dit op kunnen lossen.
Telefoon | 0513-542554 of 06-12117215 |
info@hornehome.nl |